توجه : فروش سایت تا اطلاع ثانوی قطع می باشد لطفا برای خرید تماس نگیرید.

توجه : فروش سایت تا اطلاع ثانوی قطع می باشد لطفا برای خرید تماس نگیرید.

بخش خدمات شرکت آزمایش

مصاحبه با مدیر خدمات شرکت آزمایش

آنچه در این مقاله می خوانید

به گزارش از سایت شرکت آزمایش امروز قصد داریم تا با مدیر بخش خدمات شرکت آزمایش و کارشناسان این بخش گفت گو کنیم. در این مصاحبه سوالات مهم درباره وضعیت بخش خدمات  شرکت آزمایش از آنها پرسیده شده که در ادامه می توانید سوالات و پاسخ ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید…

بخش خدمات شرکت آزمایش از چه سالی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده؟

بخش خدمات شرکت آزمایش از ابتدای تولید محصولات آزمایش وجود داشته اما به دلیل کمبود نیروی متخصص و کارشناسان حرفه ای به طور جدی شروع به فعالیت نکرده بود اما از سال 1395 این بخش بسیار جدی تر از قبل ران اندازی شد و از همان ابتدا تلاش در جلب رضایت کامل مشتریان داشته.

نحوه نصب محصولات آزمایش چگونه است؟

بعد از اینکه محصولات به دست مصرف کننده رسید با تلفن :  ۸۶۰۸۰۵۹۰-۰۲۱ تماس میگیرند و شماره سریال محصول را به شماره ای که کارشناسان به آنها می گویند ارسال می کنند ، این روند باعث می شود تمام مشخصات دستگاه در سیستم ثبت گارانتی باقی بماند و در صورت خرابی سرویسکار بتواند محصول شمارا تعمیر کند.

مدت زمان گارانتی محصولات آزمایش چقدر است؟

از مدت زمان نصب تا 24 ماه تمامی محصولات آزمایش جزو گارانتی هستند و مصرف کننده در این مدت می تواند با بخش خدمات تماس بگیرد تا بصورت رایگان و در محل دستگاه تعمیر یا قطعه ای تعویض شود.

چه اقداماتی گارانتی را باطل می کند؟

اقداماتی وجود دارد که باعث می شود گارانتی شما باطل شود یا به طور کلی دستگاه شما جزو گارانتی محسوب نشود.

نصب محصول توسط خود مصرف کننده : این مورد از موارد شایع در خدمات است که روزانه افراد بسیاری دچار این موضوع می شوند در صورتی که بر روی برچسب محصول نوشته شده است و جزو موارد ضروری و اصلی است.

نصب توسط سرویسکار غیر مرتبط : اگر محصول به دست شما برسد و شما برای نصب با خدمات تماس نگیرید و دستگاه توسط فرد دیگری که جزو سرویسکاران ما نباشد روشن شود باعث می شود محصول شما از  زیر مجموعه گارانتی آزمایش خارج شود.

نوسانات برق : نوسانات برق که مشکل از طرف برق منزل یا منطقه شما باشد و باعث شود محصول مورد نظر شما اتصالی کند یا بسوزد دیگر شامل گارانتی نمی باشد.

سرویسکار فروشگاه : اگر از یک فروشگاه حضوری خرید کردید و نصاب و یا بخش خدمات آن فروشگاه فعالیتی جاگانه داشتند باعث می شود محصول شما از طرف شرکت آزمایش گارانتی نشود.

ضربات : ضرباتی که در حمل و نقل به دستگاه وارد شده دیگر ارتباطی با بخش خدمات ندارد و این موارد جز گارانتی نیست.

مشتریان در چه زمینه ای می توانند با بخش خدمات تماس بگیرند؟

کارشناسان این بخش اینگونه بیان کردند : مشتریان گرامی می توانند برای خدماتی مثل نصب اولیه محصول ، تایید و ثبت گارانتی 24 ماهه ، پیگیری ایراد محصول ، ثبت نظر ، ارتباط با سرویسکار ، نظر درباره روند کاری تا پایان نصب با بخش خدمات آزمایش تماس بگیرند.

طرز برخورد با مشتری عصبانی و ناراحت چگونه است؟

مدیر بخش خدمات و کارشناسان این بخش افزودند : وقتی مشتری با ناراحتی با این بخش تماس میگیرد باید از جزئیات مسئله آگاه شویم تا بتوانیم به آنها کمک کنیم پس در اولین قدم آن هارا به آرامش دعوت می کنیم. سپس باید بدانیم موردی از سمت سرویسکار است یا دستگاه . اگر کوتاهی در کار سرویسکار باشد با هماهنگی بخش های بالاتر و شنیدن صحبت های طرفین با آن سرویسکار برخورد می شود. و تا پایان حل مسئله وظیفه ما است که پیگیری کنیم تا مورد کاملا بر طرف شود.

برای حفظ رضایت مشتری در بخش خدمات شرکت آزمایش چه اقداماتی انجام می دهید؟

تا جایی که موضوع در حوزه فعالیت بخش خدمات باشد پیگیری لازم انجام می شود و شکایت ها و رضایت ها ارجاع می شود تا مشکل و ایرادات حل شود. و  سعی میکنیم همواره در کوتاه ترین زمان ممکن این روند انجام شود.

شکایات مربوط به سرویکاران چگونه پیگیری می شود؟

بخش خدمات شرکت آزمایش به شکایات هم می پردازد این گونه که: صحبت های طرفین شنیده می شود و با توجه به قوانین و مقررات پیگیری های اصولی برای هر طرف انجام می شود.

بیشترین میزان شکایت در بخش خدمات شرکت آزمایش مربوط به چه موضوعی است؟

بیشترین علت شکایت را کارشناسان اینگونه بییان کردند : بیشتر به علت عدم آگاهی مصرف کننده ها درباره شرایط نگهداری و نصب و گارانتی است . البته که روی برچسب محصولات تمام موارد نوشته شده اما بعضی از مشتریان با بی دقتی و نادیده گرفتن باعث می شوند که نارضایتی ایجاد شود.

مزیت وجود خدمات با پیگیری زیاد این مجموعه چیست؟

کار دیگر بخش خدمات شرکت آزمایش پیگیری است، که مزیت های زیادی دارد، سرویسکاران زیادی را در زیر مجموعه خود قرار داده که این موضوع باعث می شود طبق درخواست مشتریان در هر استان در کوتاه ترین زمان سرویسکاران ارسال شود.

هنگام گزینش و انتخاب سرویسکاران همه ی موارد در نظر گرفته می شود تا سرویسکاران مجرب در این مجموعه استخدام شوند.

حذف سرویسکارانی که با مشتریان برخورد نامناسب دارند و باعث می شوند اعتراض ها بیشتر شود.

انجام هپی کال دوره ای ، و نظر سنجی از مشتریان و همین طور سرویسکاران.

تنظیم فرم های شکایت ، برای ارسال محصول یا ارسال قطعه.

همواره شرکت آزمایش در تلاش است تا با ارائه خدمات پس از فروش بتواند نظر شما را به خود جلب کند. و دیگر مشکلی برای شما به وجود نیاید تا بتوانید از محصولات آزمایش برای سالیان طولانی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سبد خرید