خدمات پس از فروش شرکت آزمایش

طبق دستورات موکد مدیر عامل محترم شرکت آزمایش مبنی بر انجام هرچه بهتر و با کیفیت تر خدمات پس از فروش و تسهیل در کار مشتریان عزیز شرکت آزمایش ، همه تلاشمان را میکنیم تا خیال شما را آسوده و پیمانمان را محکم تر کنیم

یخچال فریزر
ماشین لباسشویی
کولر آبی
آبگرمکن
هیتر
بخاری

شرايط و مقررات ضمانت نامه و گارانتی

رعایت موارد ذیل جهت تعلق گرفتن گارانتی به محصولات ضروری می باشد

دستگاه هايی شامل گارانتی هستند كه دارای برگ ضمانت نامه باشند، بديهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی محصولات آزمایش ارائه برگ ضمانت نامه با مهر و تایید سرویسکار مجاز ضروری است.

لازم بذکر است پس از اتمام مدت گارانتی، كليه تعميرات لازم با اخذ هزینه آن بر طبق تعرفه مصوب انجام خواهد شد.

به منظور امکان بهره مند شدن از خدمات گارانتی، رعایت اصول و شرایط صحیح نصب دستگاه که توسط این شرکت در دفترچه راهنما توصیه گردیده، الزامی است و درغیر اینصورت ضمن ابطال گارانتی و شرایط و خدمات مربوطه ،شرکت فاقد هرگونه مسئولیتی اعم از حقوقی و کیفری و غیره می باشد.

به منظور استفاده از خدمات گارانتی معايب دستگاه مي بايستی به تاييد تکنسین مجاز شركت رسيده باشد

قطعات و قسمت هاي ازدستگاه كه شامل تعهدات ضمانتنامه نمی باشند

اتصالات ناشی از تغییر ولتاژ و تغییر فاز ساختمان ، شیشه بخاری ، شیشه درب لباسشویی ، دستگیره ها وكليه ملحقات مصرفی داخل یخچال ؛ نظير طبقات، قطعات پلاستیکی، لامپ، آسيب ديدگی بدنه داخلی و خارجی (کابین) و دربها

اين ضمانتنامه در شرايط زير قابل اجرا نمی باشد

درصورت تماس مستقیم مشتری با تکنسین و یا تعمیرکاران متفرقه

رعايت نكردن دستورالعمل های ذكر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

شماره سريال يا تاريخ توليد مخدوش يا از بين رفته باشد

صدمات و آسيب ديدگی ناشی از ضربه، حمل و نقل نادرست، سقوط، آتش سوزی ، نوسانات برق، حوادث غير مترقبه، دستكاری افراد غير مجاز و آسيب به لوله هاي كمپرسور، و یا دستکاری ترموستات ، رگلاتور گاز  و المنت های برقی ،  پاشش آب یاهرگونه مایعات دیگر به قطعات الکتریکی والکترونیکی محصول (خصوصاً برد دستگاه وملحقات آن)، بکارگیری محصول در مکان آلوده یا نامناسب و یا استفاده مغایر با تعاریف محصول در دفترچه راهنما.

2.5/5 - (4 امتیاز)