توجه : فروش سایت تا اطلاع ثانوی قطع می باشد لطفا برای خرید تماس نگیرید.

توجه : فروش سایت تا اطلاع ثانوی قطع می باشد لطفا برای خرید تماس نگیرید.

دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش

مصاحبه با مدیر مارکتینگ شرکت آزمایش

آنچه در این مقاله می خوانید

به گزارش از  سایت شرکت آزمایش امروز قصد داریم تا با مدیر دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش آقای محمد تاج مزینانی گفت گو کنیم. در این مصاحبه سوالات مهم درباره وضعیت واحد دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش از ایشان پرسیدیم که در ادامه می توانید سوالات و پاسخ ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید…

از چه تاریخی حوزه دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش فعال شده است؟

تیر ماه سال 1401 یک به صورت رسمی واحد دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش با سه تیم تولیدمحتوا، سایت و شبکه های اجتماعی شروع به فعالیت کرد.

اولین قدم های شروع واحد مارکتینگ چه بوده است؟

اولین هدف واحد دیجیتال مارکتینگ شرکت آزمایش ری دیزاین یا بازطراحی ست های اداری بود. ما سعی داشتیم با استایل زیبا و ظاهری جدید فعالیت این واحد را شروع کنیم.

مشکلات و موانع شروع کار چه بود؟

شرکت آزمایش نیاز به معرفی نداشت و با توجه به قدمت و سابقه این برند، مردم با شرکت آزمایش و فعالیت های آن آشنا بودند. اما بیشتر مردم درباره فعالیت های این برند اطلاع نداشتند.

برای حل این مشکلات چه راهکارهایی دارید؟

یکی از ضعف های شرکت، عدم فعالیت بود که راه حل مشخص است. هدف گذاری، برنامه ریزی، فعالیت مداوم. این واحد باتوجه به مشکلات، نیازها و خواسته هایی که دارد هدف گذاری شده و با برنامه ریزی دقیق مشکلات و نیازها را برطرف می کند.

اقدامات انجام شده برای واحد مارکتینگ آزمایش چه بوده است؟

واحد طراحی سایت

در مرحله دوم سایت شرکت آزمایش توسط واحد سایت راه اندازی شد. در حال حاضر محصولات شرکت آزمایش شامل: یخچال فریزر، کولرآبی، بخاری، آبگرمکن، لباسشویی، و هیتر است، که تمام مدل های مختلف این محصولات در سایت بارگذاری شده است.

در مرحله بعدی واحد سایت آزمایش مشغول به آماده سازی زیر ساخت های سایت برای راه اندازی فروش سایت شد و فروشگاه اینترنتی آزمایش را با کمپین ویژه شروع کرد.

همچنین ما کارشناس هایی رو در بخش فروش آنلاین سایت آزمایش قرار دادیم تا مشتریان عزیز، در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی یا سوال درباره محصولات، بتوانند به راحتی با کارشناسان ما ارتباط مستقیم داشته باشند.

واحد تولید محتوا

این واحد در قدم های اول مشغول به تولید محتوا متنی و بصری برای محصولات این شرکت بود. ما در صفحه هر محصول توضیحات کامل و دقیقی درباره هر محصول توضیحات کامل و جامعی قرارداده ایم.

این اطلاعات شامل : ویژگی ها و مشخصات محصول، نقد و بررسی، تصاویر صنعتی از محصول، تصاویر ارسالی از کاربران، فایل های صورتی رضایت مشتریان، ویدیو معرفی امکانات محصول، نکات ایمنی، جدول اقساطی، محصولات مرتبط و… می باشد.

علاوه بر آن تیم تولید محتوا آزمایش همواره هر روز در سایت مقالات مرتبط با نحوه استفاده از محصولات و مشکلات آن تولید و در سایت بارگذاری می شود.

همچنین تیم خبرگزاری آزمایش هم تشکیل شده که می توانید اخبار معتبر و بروز این شرکت را از سایت آزمایش دنبال کنید.

واحد شبکه های اجتماعی

اولین هدف تیم شبکه های اجتماعی اینستاگرام بود. این تیم در همان شروع کار پیشرفت های بسیار زیادی داشتند. این تیم توانست با حمایت مردم در ماه های اول کاری خود تعداد دنبال کنندگان خود را در صفحه اینستاگرام خودبه بیش از 10 هزار (10k) برساند.

همچنین در این صفحه مسابقات و کمپین های متعددی برگزار شده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. و این روند ادامه دارد…

اینستاگرام شرکت آزمایش

خبرهای واقعی و موثق درباره شرکت آزمایش را در کجا می توان مطالعه کرد؟

به تازگی واحد خبرگزاری شرکت آزمایش راه اندازی شده است و تمامی اخبار مربوط به این شرکت، از جمله: نمایشگاه، کارخانه، مصاحبه، سمینار، خیریه، محصولات و دیگر موضوعات را می توانید در سایت آزمایش دنبال کنید.

برنامه واحد مارکتینگ برای شرکت آزمایش به چه شکل است؟

به نظر من هر واحد مارکتینگ باید برنامه های سالانه، ماهانه، روزانه و حتی ساعتی داشته باشه. واحد مارکتینگ تاثیر بزرگی در برندینگ و فروش سایت دارد که این تاثیر باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق انجام پذیر خواهد بود.

برنامه واحد دیجیتال مارکتینگ برای نیم دوم سال 1401 چیست؟

با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت لوازم خانگی در کشور شرکت آزمایش تصمیم دارد فروش اقساطی لوازم خانگی خود را راه اندازی کند. البته فاز یک این طرح اجرا شده و تا به امروز عده ای از مشتریان توانسته از به صورت اقساطی از سایت آزمایش خرید کنند.

این شرکت قصد دارد در فاز های بعدی فرایند خرید اقساطی را به صورت آنلاین راه اندازی و شرایط خرید قسطی را آسان تر کند.

برای مشاهده شرایط خرید اقساطی محصولات آزمایش کلیک کنید

واحد مارکتینگ چه اقداماتی را برای راحتی مشتریان و مصرف کنندگان انجام داده است؟

در قدم اول ما برای تمامی محصولات صفحه راهنمای خرید ایجاد کرده ایم. تا مشتریان بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند. همچنین در سایت آزمایش تمامی محصولات با اطلاعات کامل و جامع بارگذاری شده است.

در قدم دوم فرآیند خرید سایت بسیار راحت و آسان است. در بعضی از شهرها و یا حتی روستاها دسترسی به محصولات آزمایش بسیار سخت و دشوار است.

ما برای رفاه حال مشتریان عزیز با راه اندازی فروش آنلاین و ارسال رایگان به سراسر کشور این مشکل را برطرف کردیم و شما بدون نیاز به ثبت نام می توانید از سایت خرید کنید.

همچنین واحد های مشاوره و پشتیبان ما به صورت آنلاین و 24 ساعته در خدمت شما هستند در هر ساعت از شبانه رو بتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تخفیفات در سایت به چه صورت است؟ آیا برنامه ای برای راه اندازی کمپین و یا جشنواره دارید؟

آزمایش دربیشتر روزهای سال در حال اجرای کمپین ها و جشنواره های مختلفی است. کمپین های موضوعی و جشنواره های مناسبتی زیادی تا به امروز اجرا شده و این روند ادامه دارد خواهد بود.

در این کمپین ها تخفیفات ویژه ای برای همه در نظر گرفته می شود. همچنین در روزهای خاص مثل روز معلم یا روز پرستار و… تخفیف های ویژه برای اقشار خاص جامعه هم درنظر گرفتیم.

مردم نظر و انقادات خود را چطور می توانند به شما اطلاع دهند؟

در تمامی قسمت های سایت بخش های ارسال نظر وجود دارد که مردم می توانند سوال یا نظر خود را در هر بخش ثبت کنند. برای رسیدگی به شکایت هم می توانید از منو سایت بخش ارتباط با ما به صورت تلفنی یا آنلاین مشکل خود را اعلام کنید تا کارشناسان ما آن را بررسی کنند.

اما به زودی دو بخش “پرسش و پاسخ” و “ثبت تیکت” به سایت اضافه می شود تا کاربران بتوانند راحت تر با ما در ارتباط باشند.

آیا شرکت آزمایش جذب نیرو هم دارد؟

بله قطعا شما می توانید رزومه خود را در تمامی زمینه های در سامانه “همکاری با آزمایش” ارسال کنید تا در صورت نیاز همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برنامه ای برای ساخت اپلیکیشن هم دارید؟

قطعا بله. ما به دنبال کامل کردن اطلاعات و ویژگی های سایت هستیم. زمانی که سایت به یک سامانه جامع کامل تبدیل شود، ساخت و راهاندازی اپلیکیشن آزمایش در نسخه های اندروید و ios منتشر می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
سبد خرید