به گزارش از سایت آزمایش امروز قصد داریم تا اطلاعاتی درباره بزرگ ترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران، و برگزاری بیست ودومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید تا از جزئیات این نمایشگاه با خبر شوید.
انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در دورههای مختلف با حضور در دیگر نمایشگاهها و بهرهگیری ازفرصتهایی که برای نمایش و معرفی محصولات این صنعت وجود داشت، تلاش بسیاری در تحقق اهداف این تشكل صنعتی داشته و کوشیده است مقدمات آشنایی مردم و بازارهای داخلی و بینالمللی را با كالاهای ایرانی فراهم آورد.
تاریخچه نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
اولین تا ششمین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی تا بهمن ۱۳۸۵ برگزار شده بود، هفتمین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی در آذر ماه سال ۱۳۸۶، هشتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۸۷ ، نهمین نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۸۸ ، دهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آذر ماه ۱۳۸۹.
یازدهمین و دوازدهمین دوره در آبانماه ۱۳۹۰و ۱۳۹۱، سیزدهمین و چهاردهمین دوره در دیماه ۱۳۹۲و ۱۳۹۳، پانزدهمین، شانزدهمین، هفدهمین، هجدهمین، نوزدهمین دورههای نمایشگاه بینالمللی لوازم خانگی در آذرماه ۱۳۹۴، ۱۳۹۷،۱۳۹۶،۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ و بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در دی ماه ۱۳۹۹در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس جهانی کرونا و اعمال محدودیت ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با موفقیت برگزار شد.
همچنین بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در آبان ماه ۱۴۰۰ در بالاترین سطح کیفی و کمی نسبت به سنوات گذشته باشکوه برگزار شد.
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به چه منظور برگزار می شود؟
گفتنی است که صنعت لوازم خانگی در ایران قدمتی 70 ساله دارد و جزء صنایع مهم کشورمان محسوب میشود. این صنعت نه تنها باعث اشتغال زایی برای افراد زیادی شده است بلکه تاثیر زیادی بر روی صنایع بالادستی و قطعه سازی در راستای اشتغال زایی داشته است. این رویداد موثر مثل اغلب نمایشگاه های مهم داخلی و بین المللی فرصت بسیار خوبی را برای شرکت ها فراهم کرده است تا بتواننده علاوه بر رشد کسب و کار خود، عقد قرارداد همکاری و تبادل اطلاعات، منجر به رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی کشور شوند.
بیست ودومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی چه تاریخی و کجا برگزار می شود؟
تاریخ شروع : سه شنبه 1401/09/29 (12/20/2022)
تاریخ پایان : جمعه 1401/010/2 (12/23/2022)
مکان برگزاری : محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
گروه کالایی نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی شامل چیست؟
- انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی (شامل: یخچال، یخچالفریزر، فریزر، كولر، پنكه، آبسردكن، بخاری، سماور، آبگرمكن، پكیج، شومینه، سیلندرگاز، هیتر و…).
- انواع محصولات صوتی و تصویری (شامل : تلویزیون، ضبطصوت، رادیو، دیویدی و…).
- انواع ماشینهای شوینده (شامل : ظرفشویی، لباسشویی، كهنهشور و…).
- انواع ظروف (شامل : چینی، كریستال، بلور، تفلون، چدن، نقره، ملامین، سرامیك، استیل، قوری، كتری، سیلور، لعابی، آبكاریشده و…).
- انواع سرویسها و ابزار آشپزخانه (شامل : قاشق، چنگال، كارد و چاقو، چایخوری و قهوهخوری، ادویهدان و نمكدان، جارو، ظروف نگهداری مواد غذایی، سطل، سبد، نردبان، سینك و…).
- انواع محصولات پختوپز (شامل : اجاقگاز، كبابپز، باربیكیو، سرخكن، میكروفر، مایكروویو، هواپز و…).
- سبد محصولات (شامل: جاروبرقی، اتو، آبمیوهگیری، سشوار، چرخگوشت، آسیاب، چایساز، ساعت، چرخخیاطی، ترازو، قهوهجوش و…).
- انواع قطعات (شامل: انواع الكتروموتور، كمپرسور، شیركنترل، شیرآلات، ترموكوبل، رگولاتور، جرقهزن، سیم و كلید و پریز، بوردهای الكترونیك، هواكش و…)
( برای مشاهده کاتالوگ نمایشگاه اینجا کلیک کنید )
مزایای برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی
- افزایش حجم مبادلات بازرگانی خارجی
- توسعه همكاریهای اقتصادی
- افزایش سطح تولید
- تبادل اطلاعات و دانش فنی
- انتقال تكنولوژی
کلام آخر
تغییرات روزافزون تكنیك، ظهور كالاهای جدید، متنوع بودن كالاها، عدم آشنایی مصرفكننده توام با رقابت شدید و نامطلوب تولیدكنندگان و… از مهمترین علل لزوم برگزاری نمایشگاه است. همچنین افزایش درآمد سرانه كشورها همراه با درآمد ملی آنها، موجب بالارفتن قدرت خرید میگردد. از طرفی نیز بالا رفتن قدرت خرید مردم، موجب تغییر در تولید میشود و تولیدکنندگان نیاز به معرفی كالای خود به مصرفكننده دارند که این امر با نشان دادن كالا در نمایشگاهها انجام میگیرد.
دیدگاهی ثبت نشده است
لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: